Liity jäseneksi

Nokian Ratsastajat Ry:n jäseneksi voit liittyä täyttämällä vieressä olevan kaavakkeen tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen airikainen.janina@gmail.com. Sähköpostista tulee löytyä seuraavat tiedot; nimi, henkilötunnus, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja jäsenlaji.

Voit myös liittyä jättämällä ylläolevat tiedot valkoiseen postilaatikkoon Viholan Ratsastuskoululla. Laatikko löytyy keittiön oven vierestä. Nopeiten liittyminen onnistuu sähköisesti!

Vanha jäsen

Mikäli jostain syystä olet päättänyt erota seurasta tai haluat tehdä muutoksia jäsenyyteesi, toivoisin, että teet sen sähköisesti. Aina kun en ole koneen ääressä, on paras että nimi ja asia on ihan kirjallisesti ylhäällä jossain. Myös syy eroamiselle olisi mukava kuulla, erityisesti jos seuran toiminnassa on jotain parannettavaa!

Liittymiskaavake

Täyttämällä tähän tietosi, voit liittyä Nokian Ratsastajien jäseneksi!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.