Kilpailut

Täältä löydät tietoa Nokian Ratsastajien tulevista kilpailuista sekä ohjeita kilpailuihin osallistumiseen.

Hilla ja Pulla (Kuva: Emmi M.)

Mikäli haluat osallistua NoRan kilpailuihin, tulee sinun kuulua johonkin ratsastusseuraan. Liittyä voit netissä tai lähettämällä sähköpostia jäsensihteerille.

Alue-, kansallis- ja KV-kilpailulupien haku: jokainen kilpailija vastaa itse siitä, että vaadittu taitotaso täyttyy! Lue lisää ja tarkista lupien hinnat linkistä https://www.ratsastus.fi/kilpailu-ja-valmennus/kilpailijalle/kilpailuluvat/. Hae kilpailulupaa klikkaamalla tästä.

Huom! Jos kilpailuluvan teko ei onnistu, tarkista jäsensihteeriltä, että henkilötunnuksesi ja sähköpostiosoitteesi löytyvät rekisteristä.

Mikäli etsit vakio koulu- tai esteratoja, löydät ne Srl:n materiaalisalkusta!

Mikäli suunnittelet ensimmäisiin kilpailuihin osallistumista tai haluat muuten vain virkistää muistiasi lue Ratsastajan opas kilpailumaailmaan!

Kipan kautta voit ilmoittautua kansallisiin ja aluekilpailuihin. Kipasta löytyy myös osa seurakilpailuista!

PDF-tiedostoRatsastajan opas kilpailumaailmaan 2021.pdf (16.2 MB)
SRL:n opas kilpailijoille.
PDF-tiedostoNoRa kilpailijan muistilista 2021.pdf (193 kB)
Tietoa NoRan kilpailujen käytännöistä sekä ohjeita aloitteleville kilpailijoille.
Ruusukkeet sijat 1-3
Ruusukkeet sijat 4-6

Ruusukkeiden värit vaihtelevat sijoituksen mukaan.

Esimerkki ratsastajan kilpailuasusta seura- ja harjoituskilpailuissa.