Seuran esittely

Nokian Ratsastajat Ry on perustettu vuonna 1989. Seura pyrkii innostamaan lapsia ja nuoria liikkumiseen, osallistumaan kilpailutoimintaan sekä tapahtumien järjestämiseen. NoRa:lla on myös paljon aktiivisia aikuisjäseniä.

Jäsenmäärä on pysynyt viime vuosina melko tasaisena. Tällä hetkellä NoRalla on jäseniä n. 120.

Hallitus pyrkii kokoontumaan noin kerran kahdessa kuussa tai tarpeen vaatiessa. Yleensä kokoukset pidetään Viholan Ratsastuskoulun keittiössä ja niistä tiedotetaan ilmoitustaululla. Yritämme päivittää myös nettisvuille kokouskutsuja. Kaikki halukkaat saavat osallistua kokouksiin ja uutta näkemystä toimintaan kaivataan aina!

Seura järjestää kilpailuita sekä koulu- että esteratsastuksessa ympäri vuoden. Pyrimme järjestämään myös erilaisia merkkisuorituksia toiveiden mukaan. Lisäksi toimintaan kuuluu erilaiset koko perheen tapahtumat, kuten laskiaisrieha ja tallin avoimet ovet. Tapahtumat ja kilpailut järjestetään tiiviissä yhteistyössä Viholan Ratsastuskoulun kanssa. Uusia talkoilijoita ja toimihenkilöitä otetaan aina ilolla vastaan kaikkien tapahtumien ja kilpailujen järjestämisavuksi!

SRL:n Jäsenhuone omien jäsentietojen päivitykseen
Ratsastusseurojen jäsenillä on jatkossa mahdollisuus päästä näkemään ja päivittämään omia jäsentietojaan (osoite, puhelinnumero, sähköposti) ja maksamaan omat avoimet laskunsa Jäsenhuoneessa. Jäsensihteerit hallinnoivat edelleen jäsenrekisteriä ja lisäävät uusia jäseniä sekä tekevät kilpailuluvat, eli siltä osin rekisterin käyttöön ei tule muutoksia. Jäsenhuoneesta voi myös kätevästi ostaa itselleen lisävakuutuksen tai kilpailulupia. Jäsenyyteen liittyviä muutoksia, kuten jäsenlajin vaihtoa tai jäsenyyden päättämistä jäsen ei pysty itse tekemään.

Jäsenhuoneeseen kirjaudutaan jäsennumerolla (Sportti-ID). Jäsenen rekisteritiedoissa täytyy olla toimiva, henkilökohtainen sähköpostiosoite, johon voit tilata salasanan kirjautumissivulta.

Jos sinun tiedoissasi ei ole toimivaa sähköpostiosoitetta ota yhteyttä jäsensihteeriisi.