Nokian Ratsastajat ry noudataa hallituksen ja SRL:n ohjeistuksia ja peruu maaliskuun harjoitusestekilpailut Suomessa ja maailmalla vallitsevan koronavirusepidemian vuoksi. Myös toukokuun avoimet ovet on peruttu Nokia-viikon peruuntumisen vuoksi. Tiedotamme muiden tapahtumien mahdollisista peruuntumisista lähempänä.
Koronan vuoksi seuran sääntömääräinen kevätkokous pidetään etäkokouksena la 21.3. klo 10! Jos haluat osallistua, pyydä kokouskutsu pe 20.3. mennessä sanna.flink(at)gmail.com. Kutsu alla (huom, kutsussa alkuperäinen paikka).
Tervetuloa laskiaisriehaan Viholan ratsastuskoululle laskiaissunnuntaina 23.2. klo 14! Pakkasraja tapahtumalle on - 15 astetta. Ks. tarkempi kutsu ohessa.
Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat talkoilijat viettämään hauskaa iltaa kivassa seurassa Siuron Myllypirttiin pe 14.2. klo 18 alkaen! :) Tapahtuma on vain aikuisille. Tarkempi kutsu alla.
Tapahtumat-osiossa nähtävillä vuoden 2020 suunnitelmat. Lisätietoja tulossa lähempänä tapahtumien ajankohtaa.
Tervetuloa viettämään lasten pikkujouluja Viholan ratsastuskoulun maneesille lauantaina 30.11. klo 17 - 19! Myös aikuiset ovat tervetulleita :) Tarkempi kutsu alla.