SRL:n uusi Jäsenhuone on auki!

7.1.2021

Suomen Ratsastajainliiton muoviset jäsenkortit poistuvat käytöstä ja vuonna 2021 tilalle on tullut uusi, monikäyttöisempi Jäsenhuone. Jäsenhuone tarjoaa ratsastusseuran jäsenelle sähköisen jäsenkortin, vuosittaisia ja ajankohtaisia jäsenetuja sekä materiaaleja harrastuksen tueksi. Kirjaudu ja tutustu!

Jäsenhuone tarjoaa ratsastusseuran jäsenelle sähköisen jäsenkortin, vuosittaisia ja ajankohtaisia jäsenetuja sekä materiaaleja harrastuksen tueksi. Jäsenhuone on etu henkilöille, jotka ovat SRL-jäseniä jonkun ratsastusseuran kautta. Seurojen kannatusjäsenet, Green Card ja Green Card Plus - vakuutetut eivät pysty käyttämään sitä.

Jäsenhuonetta voi käyttää sujuvasti sekä tietokoneen että kännykän internet-selaimella, joten erillistä applikaatiota ei tarvitse ladata. Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.ratsastus.fi. Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla, ja ensimmäisellä kirjautumiskerralla pääset asettamaan salasanan "Tilaa uusi salasana" -linkistä. Huomioithan, että tätä varten jäsenellä on oltava jäsenrekisteriin merkitty, henkilökohtainen sähköposti.

Jäsenhuoneen sisältöä ja toiminnallisuutta kehitetään edelleen, mutta jo vuoden 2021 alussa löydät sieltä:

• Sähköisen jäsenkorttisi. Jäsenkortissasi näkyvät mm. edustamasi seura ja sen yhteystiedot, kilpailulupasi, toimihenkilöoikeutesi ja merkkisuorituksesi. Muovista jäsenkorttia ei toimiteta enää vuonna 2021.

• Jäsenlaskusi. Voit maksaa ratsastusseuran jäsenmaksun kätevästi jäsenhuoneen kautta.

• Omat tietosi. Voit päivittää osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi jäsenhuoneessa. Tiedot päivittyvät jäsenrekisteriin eikä erillistä ilmoitusta muutoksesta omaan seuraan tai SRL:oon tarvita.

• Hippos-lehden sähköisen lehtiarkiston. Mahdollisuus palata aikaisempien vuosien lehtien pariin, myös uusille jäsenille!

• Vuosittaiset yhteistyökumppanien tarjoamat jäsenedut. Tiedot mm. Pohjolan vakuutuksesta sekä kaupallisista eduista.

• Säännöllisesti vaihtuvat ajakohtaiset jäsenedut. Etuja mm. tapahtumiin ja koulutuksiin. Kannattaa olla jäsen jo tammikuusta alkaen, näin pääset hyödyntämään kaikki vuoden aikana tarjolla olevat edut ja hyödyt!

• Materiaalia harrastuksesi tueksi. Aluksi löydät jäsenhuoneesta mm. tehtäviä ja lisämateriaalia hevoskerhoihin sekä mielenkiintoisia meille tehtyjä opinnäytetöitä. Materiaaleja lisätään jatkuvasti myös toiveidenne perusteella.

Lisätietoja SRL:n sivuilta: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/

Ohjeita: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/ohjeet/

Kysymyksiisi vastaa myös NoRa:n jäsensihteeri Janski (airikainen.janina@gmail.com).