Seuran sääntömääräinen kevätkokous pidetään etäyhteydellä lauantaina 27.3. klo 17! Ilmoittaudu kokoukseen laittamalla sähköpostia 26.3. mennessä sanna.flink(at)gmail.com. Saat ennen kokousta osallistumislinkin sähköpostiisi. Ohessa esityslista.
Koronasta johtuen perinteistä laskiaisriehaa ei pystytty järjestämään, mutta pukuratsastus toteutui erityisjärjestelyin. Äänestys tapahtui virtuaalisena. Kiitos kaikille osallistuneille hienoista esityksistä! Ohessa tulokset.
Suomen Ratsastajainliiton muoviset jäsenkortit poistuvat käytöstä ja vuonna 2021 tilalle on tullut uusi, monikäyttöisempi Jäsenhuone. Jäsenhuone tarjoaa ratsastusseuran jäsenelle sähköisen jäsenkortin, vuosittaisia ja ajankohtaisia jäsenetuja sekä materiaaleja harrastuksen tueksi. Kirjaudu ja tutustu!
PERUTTU LASTEN PIKKUJOULUT KORONATILANTEEN JA -RAJOITUSTEN VUOKSI! Tervetuloa viettämään lasten pikkujouluja la 5.12. klo 17-19 Viholan Ratsastuskoulun maneesiin! Myös aikuiset ovat tervetulleita:) Yli 15-vuotiaille suositellaan maskin käyttöä. Ilmoittautuminen ylätallin seinälle olevaan listaan 3.12. mennessä. Oheisessa kutsussa tarkemmin ohjelmasta.
Vuoden toinen Kevennys-lehti ilmestyy joulukuussa. Materiaalit tulee toimittaa 5.12. mennessä spostiin nokianratsastajat@gmail.com tai ylätallin laatikkoon. Ks. tarkemmin liitteestä.
Tervetuloa Nokian Ratsastajien sääntömääräiseen syyskokoukseen su 1.11. klo 11 Viholan ratsastuskoulun maneesiin! Maneesissa pystymme hyvin huomioimaan turvavälit. Ohessa varsinainen kutsu liitteenä.