TULOSSA 9-10.3: Kohti kisakautta-minikurssi sekä retki Teivon Ravikoululle!

29.2.2024

TULOSSA MAALISKUUN ALUSSA:

LA 9.3.2024 Kohti kisakautta-minikurssi ja klinikka

• Viholan Ratsastuskoulu kello 14:30-16:00 (aloitus ylätallista, klinikka-osuus maneesissa)

• Seura järjestää kauden kisoihin valmistelevan minikurssin kaikille seuran harjoitus(este)kisoihin tähtääville ja heidän vanhemmilleen. Myös muut innokkaat tervetulleita! :)
  • Kurssi ei vaadi aiempaa kisakokemusta; käymme läpi niin perusasioita kisoihin valmistautumiseen ja kisapäivänä toimimiseen liittyen kuin saamme tärppejä onnistuneeseen kisaverkkaan ja radan ratsastukseen.
  • Kurssin ja miniklinikan vetäjänä NoRaa kansainvälisellä tasolla edustava junioriesteratsastaja Remy Aers.
  • Klinikka on opetustilaisuus ja osa kurssia, jota kurssin osallistujat tulevat seuraamaan katsomosta käsin ja valmentajana toimiva Remy kertoo heille demoratsastajien näyttämin esimerkein miten toimitaan käytännössä. Klinikalla pureudumme mm. siihen, miten kisaverryttelyssä voi valmistautua tulevaan suoritukseen ja miten ratsastetaan hyvä kisarata - Prinssin Puomicupissa keskeinen taitoarvostelu huomioiden.
  • Kurssi on ilmainen eikä vaadi erillistä ilmoittautumista.

SU 10.3.2024 Retki Teivon Ravikoululle

• Sunnuntaina 10.3 kello 13-15 pääsemme tutustumaan Teivon Ravikoulun toimintaan ja Teivon Raviradan alueeseen.
  • Retkeen sisältyy tutustumiskäynnin lisäksi mahdollisuus kokeilla ajamista ravikoulun hevosella tai ponilla sekä halutessasi voit kokeilla, miltä tuntuu istua montésatulassa.
  • Retken hinta seuran jäsenille 20€, ei-jäsenille 24€ (maksu seuran tilille FI18 4503 0010 0460 05)
  • Sijainti: Teivon Ravikoulu, Mikkolantie 62 Tampere (Nokialta kyytimahdollisuus, kysy lisää Janskilta 040 569 2000)
  • Paikkoja rajoitetusti - ilmoittaudu pe 8.3 mennessä ylätallin seinällä olevaan listaan tai viestillä Janskille!