Pikkujouluja

9.11.2016

PIKKUJOULUT

järjestetään tänä vuonna kahdessa osassa.

26.11.2016 klo 16

juhlitaan maneesissa nuorempien kanssa.

Luvassa pikkujouluteemaista ohjelmaa, kepparikisat sekä palkintojen jako kaudella menestyneille ratsukoille. Kaikki ovat tervetulleita ikään tai ratsastusseuraan katsomatta! Varaathan mukaasi pikkujouluihin sopivan tonttuasun sillä paras puku palkitaan!

Kepparikisoihin ovat kaikki tervetulleita! Mikäli et ole vielä hankkinut kisakäyttöön sopivaa ratsua löytyy meiltä muutama lainaratsu kilpailuun. Osallistumismaksu 3€, kaikille ruusukepalkinnot!

19.11.2016 klo 17

juhlitaan pikkujouluja yli 10-vuotiaiden voimin maanpinnan yläpuolella.

Irti Maasta kiipeilykeskus löytyy Tullintorilta ja pääsemme kokeilemaan omia kiipeilytaitojamme klo 17.15 alkaen. Varaathan mukaasi mukavat kengät ja vaatteet kiipeilyä varten.

Osallistumismaksu NoRan jäseneltä 12€, muilta 15€. Raha kerätään käteisellä paikan päällä. Ilmoittautumiset Jennille p.

tai tallin seinällä olevaan listaan viimeistään pe 11.11.

Halukkaat voivat kiipeilyn jälkeen lähteä istumaan iltaa omakustanteisesti ravintola Sticky Wingersiin Tampereen keskustaan.