Tervetuloa Nokian Ratsastajat ry:n järjestämään harjoitusestekilpailuun Viholan Ratsastuskoululle sunnuntaina 28.4. klo 14.00 alkaen. Radanrakennus ja rataan tutustuminen sunnuntaina klo 12.00, KAIKKI PAIKALLE!!! Jokaiseen luokkaan otetaan muista seuroista 5 nopeinta ilmoittautujaa. Luokat ratsastetaan ponikentällä. Lisätietoja sekä Prinssin Puomicup-säännöt löydät Kilpailut-välilehdeltä.
Tervetuloa Nokian Ratsastajat ry:n järjestämään harjoitusestekilpailuun Viholan Ratsastuskoululle sunnuntaina 24.3. klo 14.00 alkaen. Radanrakennus ja rataan tutustuminen sunnuntaina klo 12.00, KAIKKI PAIKALLE!!! Jokaiseen luokkaan otetaan muista seuroista 5 nopeinta ilmoittautujaa. Luokat ratsastetaan maneesissa.
Tervetuloa Nokian Ratsastajien sääntömääräiseen kevätkokoukseen lauantaina 23.3.2019 klo 12.30 Viholan Ratsastuskoululle! Tule tutustumaan seuran toimintaan tai kahvittelemaan ihan muuten vaan! Liitteenä kokouksen asialista.
NoRan vuodelle 2018 teettämän jäsenkyselyn tulokset on käyty läpi, tiivistelmä löytyy oheisesta tiedostosta. Saimme paljon hyviä kehitysideoita sekä palautetta. Kiitos kaikille vastanneille ja mukavaa joulun odotusta!