Tervetuloa Nokian Ratsastajat ry:n järjestämään harjoitusestekilpailuun Viholan Ratsastuskoululle sunnuntaina 27.10. klo 14.00 alkaen. Radanrakennus ja rataan tutustuminen sunnuntaina klo 12.00, KAIKKI PAIKALLE!!! Jokaiseen luokkaan otetaan muista seuroista 5 nopeinta ilmoittautujaa. Luokat ratsastetaan ylä/ponikentällä (säävaraus). Lisätietoja sekä Prinssin Puomicup-säännöt löydät Kilpailut-välilehdeltä.
Onko sinulla ratsastavia tai hevosista kiinnostuneita ystäviä, jotka eivät vielä kuulu ratsastusseuraan? Nyt on hyvä aika liittyä jäseneksi, sillä syksyn jäsenale on alkanut.
Tervetuloa Nokian Ratsastajat ry:n järjestämään harjoitusestekilpailuun Viholan Ratsastuskoululle sunnuntaina 18.8. klo 14.00 alkaen. Radanrakennus ja rataan tutustuminen sunnuntaina klo 12.00, KAIKKI PAIKALLE!!! Jokaiseen luokkaan otetaan muista seuroista 5 nopeinta ilmoittautujaa. Luokat ratsastetaan ponikentällä. Lisätietoja sekä Prinssin Puomicup-säännöt löydät Kilpailut-välilehdeltä.
Nokian Ratsastajat ry:n 30-vuotisjuhlavuosi on käynnissä, ja näin ollen seura on päättänyt jatkaa vanhaa perinnettään seuramestaruuksien merkeissä.
Lähdetään kivalla porukalla Ikaalisiin ihailemaan kauniita maisemia ratsain sekä nautitaan herkkuja laavulla. Ilmoittaudu tallin ilmoitustaululla olevaan listaan ja muista täyttää perustietolomake Luomajärven hevoskievarin omilla sivuilla. Lisätietoja voit kysellä Sannikselta 0440290305
Avoimet ovet -tapahtuma Viholan Ratsastuskoululla (Tappurinjärventie 83, Nokia) ke 22.5. klo 17.30 - 19.30. Luvassa talutusratsastusta, ponin harjausta ja puffetti. Lisäksi kentän laidalla voi seurata poniratsastustuntien kulkua. Tapahtuma on osa Nokia-viikon ohjelmaa. Tervetuloa!