Etusivu

Ajankohtaista

Prinssin Puomicupin kolmannen ja viimeisen osakilpailun 16.10.2016 tulokset löytyvät Kilpailut - Tulokset välilehdeltä
Ilmoittautuminen tallin seinällä olevalle listalle.
Valitettavasti joudumme perumaan kilpailut vähäisen lähtijämäärän takia. Yritetään syksymmällä uudestaan
to 19.5. klo 17-19
Kaikille avoimet kepparikisat Viholan ratsastuskoululla! Kaksi luokkaa, joihin ilmoittautuminen alkaa klo 13:00 paikan päällä. Osallistumismaksu 5€/rata.
Tervetuloa kevätkokoukseen la 9.4. klo 14.30 keskustelemaan seuran tulevaisuudesta! Paikalle toivotaan mahdollisimman paljon seuran jäseniä. Erityisesti me hallituksen jäsenet tahtoisimme kuulla, millaista toimintaa jäsenet toivovat seuralta jatkossa. Miten sinä haluat hyötyä seuran jäsenyydestä? Mitä seura sinulle merkitsee? Nähdään kahvittelun merkeissä! :)
RSS ATOM