Etusivu

Ajankohtaista

Tapahtumat-osiossa nähtävillä vuoden 2020 suunnitelmat. Lisätietoja tulossa lähempänä tapahtumien ajankohtaa.
Tervetuloa viettämään lasten pikkujouluja Viholan ratsastuskoulun maneesille lauantaina 30.11. klo 17 - 19! Myös aikuiset ovat tervetulleita :) Tarkempi kutsu alla.
Tervetuloa seuran sääntömääräiseen syyskokoukseen ja suunnittelemaan tulevia tapahtumia kahvittelun merkeissä! Kokous pidetään ylätallin keittiössä. Kutsu alla.
Tervetuloa Nokian Ratsastajat ry:n järjestämään harjoitusestekilpailuun Viholan Ratsastuskoululle sunnuntaina 27.10. klo 14.00 alkaen. Radanrakennus ja rataan tutustuminen sunnuntaina klo 12.00, KAIKKI PAIKALLE!!! Jokaiseen luokkaan otetaan muista seuroista 5 nopeinta ilmoittautujaa. Luokat ratsastetaan ylä/ponikentällä (säävaraus). Lisätietoja sekä Prinssin Puomicup-säännöt löydät Kilpailut-välilehdeltä.
Onko sinulla ratsastavia tai hevosista kiinnostuneita ystäviä, jotka eivät vielä kuulu ratsastusseuraan? Nyt on hyvä aika liittyä jäseneksi, sillä syksyn jäsenale on alkanut.
Tervetuloa Nokian Ratsastajat ry:n järjestämään harjoitusestekilpailuun Viholan Ratsastuskoululle sunnuntaina 18.8. klo 14.00 alkaen. Radanrakennus ja rataan tutustuminen sunnuntaina klo 12.00, KAIKKI PAIKALLE!!! Jokaiseen luokkaan otetaan muista seuroista 5 nopeinta ilmoittautujaa. Luokat ratsastetaan ponikentällä. Lisätietoja sekä Prinssin Puomicup-säännöt löydät Kilpailut-välilehdeltä.
Nokian Ratsastajat ry:n 30-vuotisjuhlavuosi on käynnissä, ja näin ollen seura on päättänyt jatkaa vanhaa perinnettään seuramestaruuksien merkeissä.
RSS ATOM