Tervetuloa kevätkokoukseen la 9.4. klo 14.30 keskustelemaan seuran tulevaisuudesta! Paikalle toivotaan mahdollisimman paljon seuran jäseniä. Erityisesti me hallituksen jäsenet tahtoisimme kuulla, millaista toimintaa jäsenet toivovat seuralta jatkossa. Miten sinä haluat hyötyä seuran jäsenyydestä? Mitä seura sinulle merkitsee? Nähdään kahvittelun merkeissä! :)
Kevennys 03/2015 (23.12.2015)
HEIJASTINLIIVEJÄ (17.12.2015)
Kiitos kaikille talkoolaisille ja onnittelut sijoittuneille. Sateisesta säästä huolimatta kisat sujuivat mukavasti ja kaikki luokat pidettiin, vaikka osallistujamäärä ei päätä huimannut :) Tulokset löytyvät alta.
Valitettavasti harjoiskisat joudutaan muuttamaan rataharjoitukseksi kilpailijoiden ja talkooväen puutteessa. Rataharjoituksen radanrakennus alkaa maneesissa klo 13, jonka jälkeen kilpailuihin ilmoittautuneet ratsukot saavat hypätä rataa poniope/ratamestari Riikan opastuksella.
Tervetuloa NoRan kevätkokoukseen. Tarjolla kahvia ja pullaa, sekä asiaa seuran taloudesta, hyvässä seurassa tietenkin! :) Katso kutsu alta.